Duurzaam funderen

Funderen met KRINNER-schroeffunderingen

Gaat u bouwen en vind u duurzaamheid, efficiëntie en veiligheid belangrijk? Kijk dan eens naar onze Krinner schroeffunderingen als duurzaam en circulair alternatief voor een traditionele betonfundering.

Bewezen principe

Schroeffunderingen zijn gebaseerd op het principe van paalfunderingen, een van de oudste en meest beproefde funderingsvormen.

Het is een gegalvaniseerde stalen buis met opgelaste schroefdraad, die ontworpen is om horizontale en verticale belastingen in de grond op te nemen en die wordt geïnstalleerd met behulp van een montagemachine. De mogelijke belastingopname doet in geen geval onder voor die van een betonnen fundering. Grondverzet is niet nodig.

Als echte allrounders kunnen Krinner schroefpalen zowel als toplaagfundering als dieptefundering worden toegepast. Of het nu gaat om constructies op hellingen, smalle en moeilijk toegankelijke bouwlocaties of tijdelijke bouwprojecten. KRINNER-schroeffunderingen bieden een economisch antwoord in bijna elke situatie.