Verkeerstechniek en infrastructuur

Verkeersbewegwijzering

Schroeffunderingen zijn een interessant alternatief voor bouwterreinen, wegendepots, rijkswaterstaat en andere gemeentelijke dienstverleners om funderingen voor verkeersborden te realiseren. De E-serie schroeffundering met de gepatenteerde excentrische profielborging is bijzonder geschikt voor deze toepassingen. De excentrische set zorgt ervoor dat het verkeersbord snel, gemakkelijk en loodrecht kan worden gemonteerd.

In combinatie met een handmatige elektrische montagemachine van KRINNER krijgt u een permanent bruikbaar systeem dat flexibel kan worden gebruikt. Als een bord moet worden verplaatst, kan de schroeffundering eenvoudig worden uitgedraaid. Afhankelijk van de staat van de schroef, kan deze op een andere locatie opnieuw worden gebruikt.

Vanwege zijn eigenschappen kan de E-serie niet alleen worden gebruikt voor bewegwijzering, maar ook voor andere type aanduidingen. Zo zijn bijvoorbeeld reclame- en informatieborden ook eenvoudig met schroeffunderingen te bevestigen.

Toepassingen:

• Verkeersborden