PNL
Circulair funderen

Neem contact op en laat jezelf informeren over alle voordelen van onze Krinner schroefpalen.

Wat zijn schroeffundamenten?

Schroeffundamenten zijn gebaseerd op het principe van paalfunderingen, een van de oudste en meest beproefde funderingsvormen. Het is een gegalvaniseerde stalen buis met opgelaste schroefdraad, die ontworpen is om horizontale en verticale belastingen in de grond op te nemen en die wordt geïnstalleerd met behulp van een montagemachine. De mogelijke belastingopname van deze schroefpalen doet in geen geval onder voor die van een betonnen fundering. Grondverzet is niet nodig. Als echte allrounders kunnen schroeffundamenten zowel als toplaagfundering als dieptefundering worden toegepast. Of het nu gaat om constructies op hellingen, smalle en moeilijk toegankelijke bouwlocaties of tijdelijke bouwprojecten. KRINNER-schroeffundamenten bieden een economisch antwoord in bijna elke situatie.

Milieuvriendelijk, efficient en veilig

De voordelen van schroeffunderen met schroefpalen

Milieuvriendelijk
   Efficiënt
   Veilig
   Nauwelijks bodemschade
   Snelle montage
   Hoogste kwaliteitsnormen

Schroeffunderen met PNL

Voordat wordt gestart met funderen wordt de bodem beoordeeld. Hierin worden onder andere proefboringen gedaan, zodat we zeker weten dat de bodem geschikt is. Na onze analyses ontvangt u een funderingsplan. Zo weten alle betrokken partijen vooraf waar rekening mee gehouden moet worden. Bij een aanvullende belastingtest worden de aannames uit het funderingsplan in praktijk getoetst. Hierna zijn we klaar voor de montage.

Tijdens de montage maken we alleen maar gebruik van het beste materiaal. Zo bent u verzekerd van een vlekkeloos proces. De installatie van de schroefpalen gaat gegarandeerd efficiënt, waarbij de fundamenten direct belastbaar zijn.

We beschikken over een zeer ruim assortiment aan fundering schroeven. Zo hebben we altijd de juiste schroeffundamenten voor uw project.

Referenties

Vul het formulier in

• Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Waar heeft u de schroeffundering voor nodig? Heeft u toevallig al afbeeldingen van wat u wil plaatsen? Upload ze dan hier.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.