Krinner Schraubfundamente

over krinner

Krinner Schraubfundamente GmbH is een internationaal opererend familiebedrijf uit Straßkirchen in Neder-Beieren. Al in 1994 hield de bedrijfsoprichter Klaus Krinner zich bezig met een duurzaam en milieuvriendelijk alternatief voor de funderingsbouw. Als gevolg daarvan heeft hij de schroeffundering op de markt gebracht en tot op de dag van vandaag zet hij deze wereldwijd in de markt.

Inmiddels heeft de tweede generatie het roer van het bedrijf overgenomen. De twee zonen Christoph en Philipp Krinner zetten het bedrijf voort met als doel de marktpositie als systeemaanbieder van schroeffunderingen, schroefmachines en bijbehorende installatie-knowhow verder uit te breiden.

Aantal landen waarin operatief
Aantal partners wereldwijd
Aantal verschillende indraaimachines made by Krinner
Aantal verschillende schroeffundamenten
Aantal verschillende toepassingen met oneindig veel mogelijkheden
Krinner Schraubfundamente

Wereldwijd thuis

Krinner werkt volgens een eigen filosofie waarbij de kernwaarden duurzaam, consistent en revolutionair centraal staan. Het Krinner team bestaat uit 50 medewerkers die continu werken aan de optimalisering van het productportfolio en de service. Dit alles doen ze geheel in het belang van de wereldwijde actieve verkooppartners.

De producten kunnen worden gebruikt voor een breed scala aan toepassingen in de duurzame bouw, verkeerstechniek en infrastructuur, houtbouw, landschapsarchitectuur en doe-het-zelf.

De kernmarkten van Krinner bevinden zich voornamelijk in Europa, maar sinds enige tijd is er ook een eigen team actief op de Noord-Amerikaanse markt.

Duurzaam, stabiel en innovatief

KRINNER bedrijfsfilosofie

Als pioniers in alternatieve funderingsbouw is KRINNER altijd gedreven geweest door de noodzaak om oplossingen en producten op de markt te brengen die echt nodig zijn en tegelijkertijd een duurzaam en milieuvriendelijk alternatief zijn voor reeds bestaande oplossingen.

Dit vereist een revolutionaire mentaliteit. Deze mentaliteit is, samen met het zijn van een betrouwbare en stabiele partner, verankerd in het DNA van Krinner.

Deze drie-eenheid van duurzaamheid, stabiliteit en een innovatieve manier van handelen is de kern van de filosofie en vormt de basis van het bedrijf.

“Onze ambitie bij KRINNER is om de concurrentie altijd een stap voor te zijn met innovatieve en duurzame oplossingen.”

Cristoph Krinner – CEO

Cristoph Krinner – CEO

Duurzaam

Toen het thema duurzaamheid nog lang geen trendy thema was, hield KRINNER zich al bezig met een verantwoorde en zorgvuldige omgang met de natuur. Vooruitgang met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk is altijd het credo van het bedrijf geweest.

In de strijd tegen bodemafdekking en bodemschade heeft KRINNER al vroeg gewerkt aan alternatieve oplossingen voor de bouwsector. Het resultaat: een fundering die duurzaam en circulair is en nauwelijks schade aan het landschap en de bodemstructuur achterlaat.

De efficiënte funderingsoplossing voor veeleisende toepassingen geeft de markt niet alleen ecologisch vorm, maar ook duurzaam in de zin van een voordelig alternatief voor conventionele betonfunderingen in vele toepassingsgebieden.

Stabiel

KRINNER is een nuchter bedrijf dat gezond is gegroeid en zijn plaats als toonaangevende leverancier van schroeffunderingen heeft verdiend door doelgericht te handelen. Hoge kwaliteitsnormen, gemotiveerde medewerkers en een groot netwerk van verkooppartners zijn drie stevige pijlers voor onze gestage vooruitgang.

Als betrouwbare, professionele zakenpartner werkt KRINNER voortdurend aan het optimaliseren van het productaanbod, accessoires en service. KRINNER staat daarmee garant voor een toekomstgericht productaanbod met betrouwbare verkoop- en marketingperspectieven.

Tot op de dag van vandaag blijft KRINNER trouw aan zijn visie om innovatieve funderingsproducten te ontwikkelen en zo een blijvend stempel te drukken op de markt.

Innovatief

Met de schroeffundering heeft KRINNER de funderingsmarkt in vele opzichten gerevolutioneerd en efficiënter gemaakt. Elke schroeffundering bevat dus een stukje van de KRINNERSCHE revolutie.

Dit betekent dat klanten en partners er zeker van kunnen zijn dat ze altijd het beste product op de markt hebben en dat ze direct op de hoogte zijn van elke innovatie die beschikbaar is.